Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

“Thank You For Your Support, Ted. The nightmares are now gone.”

在讀書時,爸爸和媽媽每當見我在玩電腦同電話時都會叫我去抄寫書,那怕只有一刻偷懶,都不會放過我,但是我完全讀唔入腦,直到中五畢業,我就在那幾年開始有情緒問題,自己當時未知係發生左咩事。之後畢業搵工入錯一間公司,令爸媽更加關心我,他們有時不自覺地講出我覺得不中聽的說話,令我負面情緒加劇。自始我習慣抑壓自己嘅情緒,以及失眠和發惡夢,但都沒有立即處理!時至近年身份提升至不同角色,而面對的壓力又越來越大,一直纍積到現在都有十幾年,直到老公提意,可以搵下醫生,我便開始願意行出一步,搵心理輔導師求助。

同心理輔導師只見了三次面,我現在開通了好多,亦都輕鬆左好多,我亦開心左同無再發惡夢。感謝Ted開解。