Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

A Woman Thanked Ted For Guiding Her To Her New Self

多謝Ted既指引,引導我走出困局。係未遇到Ted前,我好像迷失在迷宮一樣,不停在迷宮中心氹氹轉,找不到道路既方向,甚至迷失到連自己是誰,自己既優點都看不到,亦都不承認自己既優點,自卑心很重。在Ted 引導下,慢慢由迷宮內找到自己既路 不再被樹林裡既樹根抓腳,找到自卑及迷失的原因。

Ted 由了解我是誰,到自身問題,到根源 (原生家庭既問題),再解釋返為何有此問題, 然後把心結解開。

過程中,我感到釋放了。多年來既問題,一直不明白,再不斷加上新既問題,令我很困惑。

原來源於原生家庭令我自卑,也因為過去既自己抓住自己唔放而令自己迷失。 Ted 用了Empty Chair 去幫我和在天堂媽媽對話,令我放下多年來既遺憾。

自己其實一直都在改變 ,想變好,在成長,已經變到另一個強悍既自己而不自知。謝謝Ted 幫我同新既自己相認,同過去既自己說謝謝及再見。

最後,想同一些想變好既人說:如果你想變好,而不知道如何找方向,不要害怕去找專業人士幫手,因為他們真的比你更了解人性及會帶領你們到正確既方向。你們無需害怕向心理輔導員說出真心話 ,也不要害怕面對真正既自己。因為要實實在在、誠實地去面對真正既自己,才能令你變得更好及更愛自己!

一位脫去面紗,溫柔的神奇女俠